Breaking News
Loading...
17 Ocak 2015 Cumartesi

Info Post



Ben prensesime yapmıştım, eminim sizin de bu güzelliği paylaşacağınız prensesleriniz vardır.. :)






MALZEMELER

  • 2 yumurta
  • 1 bardaktan biraz eksik şeker
  • yarım bardak sıvıyağ
  • yarım bardak yoğurt
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1 avuç fındık , iri parçalanmış
  • limon kabuğu rendesi
  • 2 kaşık mısır nişastası
  • 2 kaşık tam buğday unu 
  • aldığı kadar beyaz un
  • cupcake kalıbı
  • Dr.Oetker kaymak tadında krem şanti
  • 1 bardak soğuk süt
  • 1-2 damla kırmızı gıda boyası
  • süslemek için boncuk şekerlemeler






HAZIRLANIŞI


Sırasıyla yumurta ve şekeri, ardından diğer malzemeleri güzelce çırpıp kağıt kalıplarımıza döküyoruz. Boza kıvamında bir karışımınız olsun .  Malzemenin üstünden bir parmak kadar boşluk bırakın ki kabarınca taşmasın kekleriniz. 170 derecede 20 dakika kadar pişiriyoruz. soğuyunca üzerine Dr.Oetker in kaymak tadında kremşantiyi paketin üzerinde yazdığı miktar sütle çırpıp, sıkma torbasıyla şekil veriyoruz. Diğer normal krem şantiler fazla tatlı ve ağır gelir bana hep. Bu kaymak tadında olanı mutlaka deneyin derim . Ben şantinin yarısını birkaç damla gıda boyasıyla renklendiriyorum. Evet biliyorum zararlı ama 2 damlacık gıda boyasından çok daha zararlı neler neler yemiyoruz ki. Benim görüşüm bu tabii , siz isterseniz vişne suyuyla renklendirebilirsiniz. En üste de minik boncuk şekerlemelerden serpiştiriyoruz ... Buzdolabında kendilerini mideye indirecek prensesleri beklemeye bırakıyoruz ... Afiyetle ve mutlulukla ...


5 yorum:

  1. Gerçekten tam prenseslere layık olmuş...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ay ay ay olmazmı prensesim Duru var benimde :) Süper ellerine sağlık. g+ plus da paylaşıyorum pembişlerini

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler sevgili Elçin Hanedan :))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba :) Ellerine sağlık nefis görünüyor. Siteni inceledim de harika tarifler var. Akşama takibe alacağım işyerinde GFC yasaklı maalesef :( Benim bloğuma da beklerim.

    Sevgilerimle...

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil