Breaking News
Loading...
11 Temmuz 2015 Cumartesi

Info Post


Toplam 10 dakikada sofraya getirebileceğiniz bir lezzet. Ben böyle pratik yemeklere bayılıyorum . Bu ölçülerle 2 kişilik , 8 adet lokmacık çıkıyor. Siz kişi sayınıza göre miktarı arttırabilirsiniz.



Malzemeler :
2 adet kabak (ben kabağın kabuğunu hiçbir yemekte soymuyorum .)
kızartmak için sıvıyağ

3 kaşık yoğurt
50 gr. kadar beyaz peynir
1 diş sarımsak
ince kıyılmış dereotu
tuz 
pul biber
1 kaşık zeytinyağ

Hazırlanışı :
Kabakları 2 parmaktan biraz ince dilimleyelim. İçlerini çay kaşığı yardımıyla çıkaralım . Isınmış sıvıyağda çevirerek her yanını kızartıp servis tabağına dizelim. Bir kasede yoğurt, ezilmiş peynir ve sarımsak, dereotu, tuz, zeytinyağ ve pul biberi iyice karıştırıp kabakların içlerine dolduralım. Afiyetle.

2 yorum:

  1. ayy bunu ruloda yapabiliriz. çok güzel olmuşlar. ellerine sağlık. Kabak yedirmenin bir yolu daha

    YanıtlaSil
  2. süzme yoğurt kullanılırsa rulo da olabilir tabii, ben normal yoğurt ile yaptım , biraz cıvık oldu .. teşekkür ettim canım ..

    YanıtlaSil