Breaking News
Loading...
8 Temmuz 2015 Çarşamba

Info Post


Bu sefer benim değil de eşimin en sevdiklerinden bir yemek var. İftar sofralarınızda da hafif bir et yemeği olarak yerini alacağını düşünüyorum . 



Ölçü vermek istemiyorum, kişi sayısına göre kendiniz ayarlayabilirsiniz. Kemiksiz but kısmından tavuk parçalarını yıkadıktan sonra tencereye alalım. Kuru soğan ve sarımsağı istediğiniz miktarda irice doğrayıp ekleyelim . Patates ve havuçları da halka halka doğrayalım. Tuz ve karabiberi de unutmayalım . malzemelerin üzerine çıkacak kadar su ekleyip ocağa alalım . havuç ve patatesler piştiğinde tavuk da pişmiş olacaktır. Maydanoz ile süsleyerek sıcak servis yapalım . Biz limon suyu da ekliyoruz yerken , çok yakışıyor. Afiyetle ..

4 yorum:

  1. Yemeklerin en sağlıklısı birde eski tavuklar olsa.. afiyet olsun Dursun beye .. Bende çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy evet hiç tadı yok , durmadan bişeyler ekliyoruz ki ağzımız tatlansın ... eskiden tavuk pişti mi eve kokular yayılırdı... sağol canım .. afiyet olmuştur herhalde :)) öptüm çok ..

      Sil
  2. Ellerine sağlık Cagla Hanım'cım. ..Burnum sizladi babacimda cok severdi suyuna ekmek banardi bol limon ve k.biber li...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah rahmet eylesin Nuray hanımcığım , benim rahmetli anneciğim de çok severdi, çok da güzel yapardı. ruhlarına değsin .

      Sil