Breaking News
Loading...
5 Mart 2015 Perşembe

Info Post







Ne hoş bir gün, hava ılık , güneş pırıl pırıl, başka güzelliklerin de habercisi olur bu ışıltı inşallah, hepimiz için . 

Sabah iki güzellikle kahvaltı yaptık , hoş sohbet , kısa sürdü , yetmedi aslında . Neyse sağlık olsun , sık sık tekrarlıyoruz bu buluşmaları nasılsa.. 

Tam da en büyük keyfim sabah kahvesini yudumlarken, gelen bir mesajla daha bi keyiflendim. Çok kocaman ödüller olmasa da olur  hayatımda , tam zamanında gelen böyle minik mutluluklar olsun . 

Lezzet Beşlisi grubuna Sevgililer günü etkinliği için son gün gönderebildiğim tarifim en beğenilen tarif seçilmiş.. Çok mutlu oldum , takdir eden , layık gören herkese çok teşekkürler. 

Sevgili Sibel Berkem Muhtar ( www.pembekekik.com ) , Dilek Bilginer Ihlamur (www.ihlamurcum.com ) , Nilgün Ortanoğlu Türker ( www.sendepisir.com ) , Serap Anagül Pulat ( www.lezzetlisomunlar.com) , ve Müberra Bağcı (www.egedentarifler.com )  hepinize çok çok teşekkürler . Sevgi ve selamlarımı gönderiyorum . Afiyetle ve güzelliklerle kalın ..

7 yorum:

  1. Tebrikler canım..Nice sevinçli haberlere mutluluklara.

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim canım..Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler ablacım çok sevindim opuyorum cok (h)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler canlarr...

    YanıtlaSil
  5. Ben zaten demiştim.. bu çok güzel olmuş dediydim.. :) eline sağlık ablcm nefis görünüyor.. hak etmişsin..

    YanıtlaSil